Příspěvky a komentáře
Komentujeme diskuzní fóra a weby s tématikou podobnou vašemu webu. Příspěvky jsou vždy smysluplné a obsahují odkaz na Váš web. Vhodné pro budování značky i pro přímou návštěvnost z tematicky příbuzných webů.
Po dokončení Vám zašleme seznam webů, na kterých jsme přispívali do diskuze, texty komentářů a přímé odkazy na vytvořené komentáře.
Vyhledáme tematicky příbuzné weby, většinou diskuzní fóra, blogy či magazíny a sociální sítě, do kterých je možné vložit komentář s odkazem na Váš web. Vždy navazujeme na předchozí komentáře a doplňujeme diskuzi o zajímavý názor, ve kterém zároveň doporučíme návštěvníkům Váš produkt či službu nenásilnou formou tak, aby komentář vypadal přirozeně a byl pokud možno přínosný.
Přínosy komentářů
Vytvořené komentáře mají mnoho přínosů pro linkbuildling, povědomí o značce, AI i přímou návštěvnost.
- Zpětné odkazy: Většina komentářů obsahuje zpětný odkaz na váš web.
- Povědomí o brandu: Neaktivní odkazy a zmínky brandu zvyšují povědomí o něm.
- Odpovědi na dotazy: Můžeme rovnou odpovídat na nejčastější dotazy vašich potenciálních zákazníků.
- Vyvracení mýtů: Pokud se potýkáte s nějakými problémy či negativními zmínkami, můžeme je vyvracet.
- Tréninková data AI: Zmínky vašeho webu či brandu mohou ovlivnit tréninková data LLM a častěji vás zobrazovat v jeho odpovědích.
- Přímá návštěvnost: Komentáře budou přirozeně přivádět přímou i nepřímou návštěvnost z tematicky příbuzných webů.
Cílové weby pro komentáře vybíráme přirozeně tak, aby byly tematicky co možná nejvíce příbuzné a rozšiřovaly přirozeně odkazový profil webu.
Typy komentářů
Obecně doporučujeme vkládat odkazy jen do 50-70 % všech komentářů a to v různých tvarech (do-follow i no-follow, s anchorem i bez atd.) a na weby všech kvalit.
Takové běžné rozložení komentářů zajistít jejich různorodost a maximální přirozenost, kterou vyhledávače hodnotí pozitivně. Čím více omezíme parametry odkazů, tím méně přirozeně budou působit. Vyhledávače navíc dokáží indexovat i zmínky o brandu a neaktivní odkazy, takže je vhodné přidat do mixu i takové komentáře.
Pokud je například cílem pouze získání aktivních zpětných odkazů, sníží se množství webů kam můžeme komentáře vložit a o něco se zvýší jejich cena kvůli vyšší časové náročnosti.
Ukázky realizace
Komentáře mohou mít různé podoby, níže uvádíme několik příkladů komentářů s aktivním odkazem.
Komentář s odkazem přes URL:
Komentář s odkazem přes klíčové slovo:
Komentář s no-follow odkazem přes URL:
Komentář se zmínkou o brandu bez aktivního odkazu:
Ukázka reportu komentování
Konkrétní podobu reportu ladíme na míru spolupráci, máme ale osvědčené postupy a šablony reportů.
Komentáře mohou mít různé podoby a konkrétní zadání vždy ladíme s klientem podle jeho cílů.
Ceník
Služba | Cena |
---|---|
Vytvoření 20 komentářů | 1.400 Kč |
Vytvoření 40 komentářů | 2.800 Kč |
Vytvoření 60 komentářů | 4.200 Kč |
Vytvoření 100 komentářů | 7.000 Kč |
Kontaktní informace
Jan Pospíšil
Na Břevnovské pláni 1299/23, Praha
IČ: 86989782, DIČ: CZ8904140124
Plátce DPH, ceny jsou uvedené bez DPH
E-mail: info@linkbuilderka.cz
Telefon po domluvě na e-mailu
Časté dotazy
Co to je linkbuilding?
Linkbuilding je získávání zpětných odkazů pro váš web za cílem zlepšení jeho pozic ve vyhledávačích a tím zvýšení jeho organické návštěvnosti. Připravili jsme také článek o tom, co to je linkbuilding.
Jak nejrychleji objednat?
Pro objednání můžete využít online formulář na stránce objednávka nebo vše potřebné zaslat na náš e-mail a my začneme co nejdříve s budováním odkazů!
Kdy a jak se platí?
Po dokončení linkbuildingu Vám na email zašleme fakturu za provedené služby. Platbu předem ani zálohovou platbu u většiny zakázek nevyžadujeme.