Příspěvky a komentáře

Komentujeme diskuzní fóra a weby s tématikou podobnou vašemu webu. Příspěvky jsou vždy smysluplné a obsahují odkaz na Váš web. Vhodné pro budování značky i pro přímou návštěvnost z tematicky příbuzných webů.

Po dokončení Vám zašleme seznam webů, na kterých jsme přispívali do diskuze, texty komentářů a přímé odkazy na vytvořené komentáře.

Vyhledáme tematicky příbuzné weby, většinou diskuzní fóra, blogy či magazíny a sociální sítě, do kterých je možné vložit komentář s odkazem na Váš web. Vždy navazujeme na předchozí komentáře a doplňujeme diskuzi o zajímavý názor, ve kterém zároveň doporučíme návštěvníkům Váš produkt či službu nenásilnou formou tak, aby komentář vypadal přirozeně a byl pokud možno přínosný.

Přínosy komentářů

Vytvořené komentáře mají mnoho přínosů pro linkbuildling, povědomí o značce, AI i přímou návštěvnost.

  • Zpětné odkazy: Většina komentářů obsahuje zpětný odkaz na váš web.
  • Povědomí o brandu: Neaktivní odkazy a zmínky brandu zvyšují povědomí o něm.
  • Odpovědi na dotazy: Můžeme rovnou odpovídat na nejčastější dotazy vašich potenciálních zákazníků.
  • Vyvracení mýtů: Pokud se potýkáte s nějakými problémy či negativními zmínkami, můžeme je vyvracet.
  • Tréninková data AI: Zmínky vašeho webu či brandu mohou ovlivnit tréninková data LLM a častěji vás zobrazovat v jeho odpovědích.
  • Přímá návštěvnost: Komentáře budou přirozeně přivádět přímou i nepřímou návštěvnost z tematicky příbuzných webů.

Cílové weby pro komentáře vybíráme přirozeně tak, aby byly tematicky co možná nejvíce příbuzné a rozšiřovaly přirozeně odkazový profil webu.

Typy komentářů

Obecně doporučujeme vkládat odkazy jen do 50-70 % všech komentářů a to v různých tvarech (do-follow i no-follow, s anchorem i bez atd.) a na weby všech kvalit.

Takové běžné rozložení komentářů zajistít jejich různorodost a maximální přirozenost, kterou vyhledávače hodnotí pozitivně. Čím více omezíme parametry odkazů, tím méně přirozeně budou působit. Vyhledávače navíc dokáží indexovat i zmínky o brandu a neaktivní odkazy, takže je vhodné přidat do mixu i takové komentáře.

Pokud je například cílem pouze získání aktivních zpětných odkazů, sníží se množství webů kam můžeme komentáře vložit a o něco se zvýší jejich cena kvůli vyšší časové náročnosti.

Ukázky realizace

Komentáře mohou mít různé podoby, níže uvádíme několik příkladů komentářů s aktivním odkazem.

Komentář s odkazem přes URL:

Komentář 1

Komentář s odkazem přes klíčové slovo:

Komentář 2

Komentář s no-follow odkazem přes URL:

Komentář 3

Komentář se zmínkou o brandu bez aktivního odkazu:

Komentář 4

Ukázka reportu komentování

Konkrétní podobu reportu ladíme na míru spolupráci, máme ale osvědčené postupy a šablony reportů.

Report komentování

Komentáře mohou mít různé podoby a konkrétní zadání vždy ladíme s klientem podle jeho cílů.

Ceník

Služba Cena
Vytvoření 20 komentářů 1.400 Kč
Vytvoření 40 komentářů 2.800 Kč
Vytvoření 60 komentářů 4.200 Kč
Vytvoření 100 komentářů 7.000 Kč
Zpět Služby linkbuildingu

Kontaktní informace

Jan Pospíšil
Na Břevnovské pláni 1299/23, Praha
IČ: 86989782, DIČ: CZ8904140124
Plátce DPH, ceny jsou uvedené bez DPH

E-mail: info@linkbuilderka.cz
Telefon po domluvě na e-mailu

Časté dotazy

Co to je linkbuilding?

Linkbuilding je získávání zpětných odkazů pro váš web za cílem zlepšení jeho pozic ve vyhledávačích a tím zvýšení jeho organické návštěvnosti. Připravili jsme také článek o tom, co to je linkbuilding.

Jak nejrychleji objednat?

Pro objednání můžete využít online formulář na stránce objednávka nebo vše potřebné zaslat na náš e-mail a my začneme co nejdříve s budováním odkazů!

Kdy a jak se platí?

Po dokončení linkbuildingu Vám na email zašleme fakturu za provedené služby. Platbu předem ani zálohovou platbu u většiny zakázek nevyžadujeme.

Nevíte si rady? Kontaktujte nás, rádi Vám poradíme a navrhneme vhodnou strategii budování zpětných odkazů.

S používáním webových stránek linkbuilderka.cz souhlasíte s využíváním cookies ve vašem prohlížeči.

Pokračovat